چاپ هولوگرام کارت پی وی سی

 

هولوگرام ها یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر بصورت برچسب تولید می‌شود و دارای جلوه ‌های بصری منحصر بفرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌های سه بعدی مختلف می‌باشد. مهمترین ویژگی هولوگرام که باعث شده است به مطمئن ترین برچسب روی کالاها تبدیل شود آن است که این برچسب بعد از تولید به هیچ وجه در هیچ جای دنیا قابل کپی برداری و تکثیر مجدد نمی‌باشد.  پس در نتیجه برای اینکه کالای خود را با اصالت معرفی کنید به فکر تهیه آن باشید.

هولو گرام ها در موارد زیادی از جمله کارت های پی وی سی pvc  چاپ می شوند. هولوگرام ها باید به گونه ای در روی کارت قرار بگیرند که اطلاعات خوانایی خود را حفظ کنند.

 

 

هولوگرام کارت پی وی سی pvc

 

 

چاپ کارتهای پی وی سی pvc  با هولوگرام زیبایی بصری قابل توجهی را به کارت ها اضافه می کند. در عین حال به علت اینکه یک لایه به روی کارت اضافه می شود، کارت ها را از خدشه حفظ می نماید. مهمترین دلیل دیگر چاپ هولوگرام کارت پی وی سی امنیت کارت ها می باشد که از استفاده های غیر مجاز در امان می باشد.

هولوگرام با ایجاد پوششی بسیار نازک بر روی کارتهای پی وی سی pvc امکان دسترسی مستقیم به متون و اطلاعات روی کارت را غیر ممکن نموده و امکان برداشتن این لایه جهت دسترسی به کارت به دلیل ساختاری خاص امکان پذیر نیست.

کارتهای پی وی سی میتوانند شامل انواع گوناگونی از نظر استفاده باشند مانند کارتهای اعتباری، کارتهای شناسایی، کارتهای پرسنلی ،کارتهای عضویت، کارتهای گارانتی و …

 

هولوگرام کارت پی وی سی

 

 

به منظور امنیت این کارتها و غیر قابل کپی کردن اینگونه کارتها میتوان از هولوگرامهای شفاف گرم استفاده کرد. بدین منظور هولوگرام های شفاف (هات استمپ) به صورت رول در دستگاههای مخصوص کارت قرار میگیرند و با فشار و حرارت ایجاد شده توسط این دستگاهها لایه شفاف هولوگرامی این رولها بر روی کارت منتقل شده و به آن میچسبد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]