چاپ کارت افست پی وی سی

چاپ کارت افست پی وی سیچاپ کارت افست پی وی سی یکی از رایج ترین تکنیک های چاپ می باشد. چاپ کارت افست پی وی سی برای تیراژهای بالای هزار عدد می باشد. همچنین طرح هایی که دارای طرح ثابت پس زمینه می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. به دو صورت چاپ تک کارت pvc ( سینگل ) و چاپ شیت pvc (لمینیتی) انجام می گیرد.

عملکرد دستگاه های چاپ کارت پی وی سی:

نحوه ی عملکرد هر یک از این روش ها متفاوت بوده و دارای مزیت های منحصر به خود می باشند. از چاپ افست برای چاپ انواع کتاب ، مجله ، بروشور و کاتالوگ ، پوستر و هر چیزی که قرار است بر روی کاغذ چاپ شود مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ افست از سیستم چهاررنگه CMYK که شامل چهار رنگ آبی (Cyne)، قرمز (Magenta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) می باشد استفاده می کند.

رنگ ها به صورت جداگانه بر روی کاغذ چاپ می شوند و عمل ترکیب رنگ بر روی کاغذ صورت می گیرد. استفاده از این سیستم موجب افزایش کیفیت چاپ کارت پی وی سی شده و ماندگاری رنگ را در این کارت ها بالا می برد. برخی از دستگاه های چاپ افست کارت پی وی سی به صورت ۵ رنگ می باشند. افزون بر چاپ هم زمان CMYK قادر می باشند رنگ پنجم مانند نقره ای یا طلایی یا رنگ های ساختگی را انجام دهند.

در چاپ کارت افست پی وی سی می توان از انواع مختلف کاغذ ها استفاده نمود و همچنین لازم به ذکر است که هرچه تعداد کارت های چاپی بیشتر باشد هزینه ی چاپ کارت کاهش می باشد.

چاپ تک کارت پی وی سی (سینگل):

در این نوع از چاپ، کارت های سفید و خام که فاقد هر نوع طرح و یا چاپی می باشند، به چاپخانه فرستاده می شوند.  چاپ به وسیله ی دستگاه های افست pvc روی آن ها انجام می گیرد. این روش ترکیبی از روش های چاپ افست کارت pvc و چاپ دیجیتال کارت پی وی سی است. در این حالت طرح ثابت روی کارت با تکنیک افست انجام می گیرد و اطلاعات متغیر از قبیل کد ملی ، مشخصات فردی، چاپ کد، اسکرچ و … توسط دستگاه دیجیتال صورت می پذیرد. همچنین لازم است که برای چاپ اطلاعاتی نظیر بارکد یا qrcode روی این کارت ها، باکس سفیدی بر روی کارت پی وی سی طراحی گردد.

چاپ شیت پی وی سی (لمینیتی):

چاپ شیت pvc یا همان چاپ لمینتی برای تیراژهای بالا کاربرد دارد. در این گونه از چاپ، تولید کارت و چاپ روی آن به صورت همزمان انجام می گیرد. برای ماندگاری بالای چاپ بر روی کارت ها یک لایه ی براق و لمینیت زده می شود و چاپ زیر لایه  overlay صورت می گیرد. از آنجایی که لایه ی چاپی در زیر لایه ی لمینیت قرار می گیرد، مشتری قادر می باشد به راحتی اطلاعات متغیر نظیر نام، کد ملی ، بارکد، سریال و … را روی کارت پی وی سی اعمال نماید.

چاپ دیجیتال کارت پی وی سی:

چاپ دیجیتال کارت pvc برای تیراژهای پایین و در مواردی که اطلاعات مورد نظر جهت چاپ بر روی هر کارت متغییر باشد (مانند نام و تصویردر کارت) کاربرد دارد. در این روش چاپ کارت های پی وی سی به وسیله ی دستگاه های چاپ دیجیتال انجام می گیرد که این کار به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است.

شرکت کارتکو چاپ و طراحی انواع کارت های pvc را انجام می دهد و می تواند تمام نیاز چاپی که پایه  اساس تجارت شماست را برآورده کند. ما با تشکیل کادری مجرب طراحی کارت های Pvc را نازلترین قیمت و کارایی بسیار بالا ارائه می کند.

سفارش چاپ کارت افست PVC هم به صورت حضوری هم بدون مراجعه امکان پذیر می باشد.

چاپخانه ما به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت چاپ کارت pvc در نظر دارد چاپ کارت را با برترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]