چاپ کارت RO 125K

کارت های هوشمند غیر تماسی R/O  جز کارت های فقط خواندنی (Read Only) از جنس PVC  می باشد. می توان به اینگونه تعریف کرد که حافظه کارت های r/o  فقط یکبار قابل ذخیره سازی می باشند و فقط میتوان اطلاعات ذخیره شده را بخوانند .

کارت هوشمند RO-125  سفید رنگ دارای چیپست و کد ثابت چند رقمی می باشد. کارت RO-125 سفید با ضخامت ۷۶۰ میکرون در بازار موجود هستند.  انتخاب ضخامت ۷۶۰ میکرون به دلیل چیپ و حافظه ایی که در لایه های میانی کارت تعبیه شده  است.

کارت خام بدون تماس سفید R/O- 125 KHZ یا همان کارت کانتکتلس (CONTACTLESS):

کارت هایی هوشمندی که دارای یک شماره سریال (UNIQUE)  غیر قابل تغییر هستند. تکنولوژی آن ها با استفاده از امواج RF می باشد.

به مجموعه ای از فناوری ها که در آنان برای شناسایی خودکار افراد و اشیاء از امواج رادیویی استفاده می گردد ،  RFID گفته می شود .  از روش های مختلفی برای شناسایی افراد و اشیاء استفاده می شود. ذخیره شماره سریال منتسب به یک فرد و یا شی درون یک ریزتراشه که به آن یک آنتن متصل شده است ، یکی از متداولترین روش های شناسایی خودکار است .

به تلفیق تراشه و آنتن ، تگ RFID و یا  فرستنده خودکار  RFID گفته می شود . تراشه به کمک آنتن تعبیه شده ، اطلاعات لازم جهت شناسایی آیتم مورد نظر را برای یک کدخوان ارسال می نماید . کدخوان امواج رادیویی برگردانده شده از تگ RFID را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می نماید تا در ادامه ، امکان ارسال داده برای کامپیوتر و پردازش آن فراهم گردد.

 

ابعاد کارت  RO-125  ۸.۵*۵.۴ سانتی متر می باشد با فرکانس ۱۲۵ کیلو هرتز (۱۲۵kHz ± ۶ kHz)  می باشد. یک عدد وکد ثابت ۱۰ رقمی در داخل کارت به صورت ثابت و غیرتکراری در حافظه کارت وجود دارد که با استفاده از ریدر کارت Read Only قابل خواندن می باشد. کارت  R/O قابلیت این را دارد از فاصله ۱۰ سانتی متری کد کارت خوانده شود . آنتن کارت های  ۱۲۵K به صورت گرد یا دایره ای شکل می باشد.

کارت  RO 125K قابلیت نوشتن اطلاعات را ندارد و اگر نوشتن هم برای شما مدنظر باشد باید از تکنولوژی کارت های R/W استفاده گردد.

به علت اینکه کارت RO 125K نیاز به ارتباط مستقیم فیزیکی با هیچ نوع سخت افزاری ندارند، کارت های r/o را غیر تماسی می نامند.

چاپ کارت ro 125k

چاپ کارت RO 125K:

چاپ کارت RO 125K با پرینتر مستقیم انجام می شود. در تکنولوژی چاپ کارت RO125 با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت RO125  به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام میشود .کیفیت چاپ کارت RO125  با پرینتر مستقیم حدود  dpi 300می باشد.

چاپ کارت RO 125K با تکنولوژی مستقیم معمولا در جهت چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت اعتباری، چاپ کارت حضورو غیاب، چاپ کارت کنترل دسترسی، چاپ کارت شهروندی، چاپ کارت وفاداری، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت مشخصات محصول و غیره استفاده میشود.

رنگ های کارت RO125 K :

  • طلایی
  • نقره ای
  • صدفی

موارد استفاده از کارت هایRo 125K:

کارت پرسنلی، کارت شناسایی، کارت خبرنگاری، کارت دانشجویی ،کارت تخفیف، کارت عضویت، کارت حضور و غیاب، کارت شهر بازی، و …

برای استفاده از کارت های r/o  نیازی نیست که کارت ها از داخل کیف بیرون آورده شود و همراه بودن آن الزامی است . به طوری که  برای خواندن این کارتهای هوشمند، فقط کافیست آن را نزدیک به کارت خوان مورد نظر گرفته تا شماره سریالش خوانده شود .

کارت ro

انرژی مورد نیاز برای فعال شدن تراشه ممکن است به دو صورت تدارک دیده شود. یکی از طریق باطری مینیاتوری تعبیه شده بر روی کارت و یا از طریق امواج میکروویو که توسط دستگاه کارت خوان مخابره شده و توسط کارت دریافت خواهد شد .

در حال حاضر بالغ بر حدود شانزده نوع کارت غیرتماسی با فنآوری های مختلف ، در بازار وجود دارند .

کارشناسان شرکت در تمامی مراحل طراحی تا چاپ انواع کارت های پی وی سی PVC  با اطلاعات ثابت و متغیر (ساده ، مغناطیسی ، بدون تماس و هوشمند) تمام تلاش خود را به منظور ارائه بهترین خدمات انجام می‌دهند. ما از هیچ کوششی به منظور جلب رضایت مشتریان محترم، دریغ نخواهیم کرد. بهره‌گیری از بهترین نوع تجهیزات و کارت خام PVC باعث ارتقاء کیفیت صدور و چاپ کارت می‌گردد.

شرکت کارتکو متخصص در:

طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی pvc از جمله کارت های شناسایی کارت های پرسنلی، کارت های اعتباری، کارت مایفر،  و …. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]