پرینتر هایتی Hiti cs200e

معرفی اجمالی پرینتر هایتی Hiti Card Printer CS-200e

پرینتر هایتی Hiti cs200e ساخت کشور تایوان

 

از مهمترین ویژگی های پرینتر هایتی Hiti cs200e طراحی جمع و جور و چاپ YMCKO با سرعت بالا  با تقریبی ۲۱ ثانیه در هر نسخه چاپ می باشد.

پرینتر هایتی Hiti cs200eترکیبی از حرارتی تحریک کننده رنگ HITI و فن آوری های رنگی در سطح جهان است که در نتیجه ۱۶.۷ میلیون رنگ در لحن پیوسته و کیفیت عکس های پیشرفته در هر نسخه چاپ می شود.

 

پرینتر هایتی Hiti cs200e در نگاه اول

طراحی سبک، وزن تقریبی ۴.۹ کیلوگرم  و ابعاد جمع و جور، Hiti CS-200e باعث می شود که در مکان های مختلف نصب امکان دارد. علاوه بر این، طراحی رابط کاربر پسند پشتیبانی از طراحی قالب، اتصال به پایگاه داده راحت، و مدیریت قدرتمند دسته ای از چاپ از قابلیت پرینتر می باشد.

 

پرینتر هایتی Hiti cs200e در نگاه عملکردی

کارت پرینتر هایتی مدل CS200 از مدل های منتخب در زمینه چاپ انواع کارت پی وی سی محسوب می گردد. با استفاده از این دستگاه می توان روی انواع کارت پی وی سی نظیر کارت مگنت و هوشمند چاپ انجام داد.

 

نگاه تکنیک چاپ چاپگر و حافظه چاپگر CS200

چاپگر فوق قابلیت چاپ به صورت یک رو را دارد که با اضافه نمودن ماژول چاپ دو رو می توان آن را ارتقا بخشید. همچنین شما می توانید با تنظیمات  تخصصی این چاپگر کارتها را بصورت لب به لب چاپ کنید. CS200 برای چاپ از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می نماید و از حافظه داخلی ۳۲ مگابایت برخوردار شده است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به استفاده از ریبون نیم پنل ۱/۲YMCKO جهت کاهش هزینه های چاپ اشاره نمود.

 

ظرفیت کاغذ به چه گونه است

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی کارت پرینتر هایتی به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ عدد کارت پی وی سی است و قادر به چاپ بصورت رنگی و تک رنگ می باشد. کارت پرینتر هایتی cs 200 جهت صدور کارت پرسنلی مناسب می باشد و جهت چاپ از تکنولوژی چاپ مستقیم Direct Printer استفاده می نماید.

 

پرینتر هایتی Hiti cs200e در نگاه کلی

هایتی با اینکه ابعاد کوچکی دارد اما یکی از بهترین و پر فروش ترین پرینترهای چاپ کارت به شمار می رود زیرا قادر به چاپ و کد گذاری بر روی انواع کارت PVC می باشد. همچنین به دلیل ریبون و مواد مصرفی ارزان قیمتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. سرعت چاپ رنگی این محصول توسط ریبون تک رنگ ۱۴۰۰ کارت در ساعت و از طریق ریبون رنگی ۱۸۰ عدد کارت در ساعت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۳]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *