چاپ کارت شناسایی

چاپ کارت شناسایی نمونه ای از مهترین چاپ کارت های پی وی سی می باشد که جهت معرفی، شناسایی افراد و تشخیص هویت مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه از کارت های شناسایی در سازمان ها، ادارات، موسسات، مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و حتی در  شرکت های خصوصی معتبر برای شناسایی افراد جهت اعطای مجوز دستیابی به مراکز داده و یا ارائه خدمات خاص از قبل تعریف شده مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی و چاپ کارت های شناسایی می توانید از لوگو، رنگ سازمانی و … برای معرفی برند خود استفاده کنید. عموما برای کارت شناسایی از اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، کد پرسنلی، سمت کاری فرد، تاریخ اعتبار، بارکد مخصوص کارمندان و … را لحاظ می نمایند. طراحی کارت ها را حتما با نرم افزار های گرافیکی حرفه ای انجام دهید و نکاتی که برای چاپ کارت ها مهم می باشند از جمله رزولوشن، سایز کارت و … را رعایت نمایید.چاپ کارت شناسایی pvc

کارت های شناسایی عموما به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرند. در نتیجه حتما باید از مرغوب ترین جنس برای چاپ کارت استفاده شود. یکی از علت هایی که برای کارت شناسایی از کارت های پی وی سی استفاده می کنند دوام قابل توجه آن ها می باشد . علاوه بر استفاده کردن از کارت های پی وی سی ساده می توان از کارت های پی وی سی مگنت دار و هوشمند هم برای چاپ کارت ها استفاده نمود.

کاربرد کارت شناسایی

کارت شناسایی در بیشتر ادارات، موسسات، سازمان ها و مراکز آموزشی کاربرد دارد. هر یک از این کارت ها برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله موارد استفاده این نوع کارت ها می توان به شناسایی اشخاص جهت تعیین مجوزهای سطح دسترسی آن ها به منابع و یا ارائه ی خدمات به آن ها اشاره نمود. کنترل حضور و غیاب و رفت و آمد و ایجاد محدودیت برای ورود به بخش های گوناگون و همچنین استفاده از خدمات مجتمع های آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و تفریحی طرف قرارداد با سازمان ها و شرکت ها نیز از دیگر موارد استفاده ی کارت شناسایی می باشد.

ساختار کارت شناسایی

 pvc card

در صورتی که کیفیت، ماندگاری و همچنین امنیت کارت های شناسایی اهمیت دارد می توان آن ها را از جنس کارت های پی وی سی PVC تولید نمود. کارت های شناسایی پی وی سی دارای ابعاد گوناگونی هستند. طراحی و اندازه ی کارت شناسایی بر طبق نظر خود سازمان انتخاب می گردد. بهتر است در طراحی و چاپ کارت شناسایی از ویژگی ها و رنگ های رایج که در طراحی کارت های شناسایی برای سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد به همراه لوگوی مربوط به سازمان استفاده نمود.

نمونه چاپ کارت شناسایی

نمونه چاپ کارت شناسایی
چاپ کارت شناسایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۲]