منشور اخلاقی
✓ مشتری محوری، احترام به ارزش ها و جلب رضایت آنان.
✓ رشد و اعتلای دانش، مهارت و نگرش شرکت کارتکو از طریق آموزش های مناسب.ایجاد محیطی سالم، شفاف و مشارکت پذیر در درون شرکت و ارتباط صمیمانه با طرفهای علاقمند.
✓ بهره گیری از دانش مدرسان، متخصصان و محققان غیر عضو در موسسه با استفاده از رویکرد برون سپاری
✓بهره گیری از نگرش فرآیندی در تعریف مسئولیت ها و گردش عملیات.
✓استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا؛ جهت افزایش میزان کیفیت و کمیت محصولات و خدمات.
✓مسئولیت راهبری و استقرار اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت به طور همزمان به عهده اینجانب، مدیران واحدها است. نماینده مدیریت در امور کیفیت به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در طرح ریزی، استقرار و اثبات
✓سیستم مدیریت کیفیت و همچنین بهبود اثر بخش آن و مسئولیت نظارت مستمر بر عملکرد صحیح این سیستم را به عهده دارد .
✓پایبندی به اجرای صحیح واثر بخش و بهبودمستمر فرایندها، وظیفه تمامی مجموعه شرکت کارتکو می باشد