قیمت کارت مایفر در مجموعه کارتکو

معرفی کارت مایفر

کارت مایفر (Mifare) نوعی کارت هوشمند غیرتماسی است که برای ذخیره سازی اطلاعات مناسب است. این کارت ها جزو پرکاربردترین و رایج ترین کارت های RFID در دنیا هستند و روز به روز جای خود را در صنعت چاپ کارت پی وی سی باز می کند.  به علت وجود امنیت و ظرفیت بالای انتقال اطلاعات در این کارت ها می توان آن ها را بهترین گزینه جهت انتقال های مالی بزرگ دانست. کارت مایفر به یک آنتن داخلی با قابلیت خواندن و نوشتن مجهز شده است که با استفاده از آن می توان اطلاعات را بدون هیچ نوع تماس فیزیکی با دستگاه کارت خوان مایفر شناسایی نمود. کارت های مذبور در انواع گوناگونی تولید می شوند و هر یک دارای کاربردهای مختلفی می باشند که از جمله آنها می توان به کارت بلیت های حمل و نقل، کارت های حضور و غیاب و غیره اشاره نمود. قیمت کارت مایفر به عوامل مختلفی بستگی دارد که طی این نوشتار به آن ها پرداختیم.

ساختار کارت مایفر

کارت مایفر دارای یک تراشه الکترونیکی است که می توان اطلاعات روی آن را ذخیره، ویرایش و یا حذف نمود. این تراشه به ۱۶ بخش تقسیم شده است که شامل اطلاعاتی در رابطه با شرکت سازنده، ملاحضات امنیتی و اطلاعات کاربر می باشد. به صورت  کلی کارت های مایفر به دو صورت ۱k و ۲k وجود دارند که نمایانگر میزان ظرفیت حافظه ی آن ها جهت ورود و ذخیره اطلاعات است.

ویژگی های کارت مایفر

  • قابل شناسایی از طریق دستگاه کارتخوان مایفر در فواصل مختلف
  • قابلیت مسدود کردن کارت جهت جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز
  • دارای قابلیت خواندن و نوشتن
  • کاهش هزینه های نگهداری کارتخوان ها به علت بدون تماس بودن این کارت ها
  • قابلیت استفاده چند منظوره
  • قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی

چاپ کارت مایفر

چاپ کارت مایفر بر روی کارت های پی وی سی و از طریق پرینتر چاپ کارت PVC صورت می گیرد. این دستگاه چاپ علاوه بر چاپ کارت قادر به ذخیره سازی اطلاعات روی حافظه ی کارت (کد گذاری) نیز است. چاپ روی این کارت ها از طریق ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ امکان پذیر است. چاپ کارت مایفر با تکنولوژی چاپ مستقیم انجام می گیرد و در طی آن، هد دستگاه به صورت مستقیم با خود کارت در تماس است. همچنین جهت افزایش امنیت آنها می بایست در انتهای عملیات چاپ یک لایه محافظتی روی کارت مایفر تثبیت گردد. در این نوع چاپ کیفیت نهایی کار برابر با dpi300 بوده که ماندگاری بالایی دارد.

قیمت کارت مایفر

قیمت کارت مایفر به عواملی گوناگونی بستگی دارد و به دلیل گستردگی و فراوانی آن ها در بازار امروز بسیار متفاوت می باشد. در واقع قیمت کارت مایفر بر اساس نوع کارت، کاربرد و تکنولوژی چاپ کارت می تواند متفاوت باشد. به طور کلی می توان این کارت ها را در دو دسته ی کارت مایفر ساده و کارت مایفر هوشمند دسته بندی نمود. کارت مایفر ساده فقط شامل یک تراشه می باشد و فاقد نوار مغناطیسی است در صورتی که نوع هوشمند آن علاوه بر چیپ از یک نوار مگنت نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که این دسته از کارت های مایفر برای چندین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت می توان افزود که قیمت کارت مایفر هوشمند بیشتر از قیمت کارت مایفر ساده می باشد.

عوامل موثر بر قیمت کارت مایفر

  • نوع کارت مایفر
  • تیراژ چاپ کارت مایفر
  • نوع تکنولوژی چاپ کارت
  • نوع پوشش امنیتی

 هر یک از موارد فوق می تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت کارت مایفر و قیمت چاپ آن ها تاثیر بگذارد.

قیمت چاپ کارت مایفر

همانگونه که در فوق اشاره نمودیم قیمت چاپ کارت مایفر بستگی به مواردی نظیر نوع کارت و نوع چاپ آن دارد. برای کسب اطلاع از قیمت چاپ کارت مایفر می توانید با مجموعه کارتکو تماس حاصل فرمایید و چاپ کارت های خود را به ما بسپارید. ما می توانیم هر نوع سفارش چاپ کارت مایفر مشتریان را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به انجام برسانیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۳]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *