آشنایی با چاپ کارت آفست PVC

چاپ آفست روش چاپ مناسب برای کارت‌های در تیراژ بالا است. کارت شناسایی و کارت پرسنلی که نیاز به چاپ در تعداد بالا دارند با این روش به صرفه چاپ خواهند شد.

چاپ کارت افست PVC یکی از تکنیک های چاپ می باشد که با ورود چاپ دیجیتال به عرصه چاپ همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

در روش چاپ کارت افست pvc تصویر مورد نظر برروی یک صفحه چاپ شوند. چاپ کارت افست pvc بیشتر برای کارت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که اطلاعات متغیری ندارند همانند کارت هدیه، کارت گارانتی و …

چاپ افست برای چاپ تیراژ بالای  ۱۰۰۰ با پس زمینه ثابت بهترین گزینه انتخابی می باشد. چاپ افست کارت pvc به دو روش چاپ تک کارت ( سینگل ) و چاپ شیت (لمینیتی ) انجام می شود ،که هر کدام  از این روشها مزایای خاص خود را دارند.   چاپ سینگل یا همان تک کارت ها کارت ها به صورت سفید و خام و بدون هیچگونه طرح و چاپی ،به چاپخانه فرستاده میشود و توسط دستگاه های افست پی وی سی چاپ زده می شوند.

چاپ کارت افست PVC

چاپ شیت، یک لایه لمینیت و براق روی چاپ برای ماندگاری و عمر بالای چاپ زده میشود. و چاپ زیر لایه overlayمی باشد.

اگر هزینه برای شما مهم باشد چاپ کارت سینگل را انتخاب کنید. برای کارت های ساده pvc و کارت های مغناطیسی pvc  روش چاپ لمینیتی از دو جهت قیمت و ماندگاریی برای چاپ کارت پیشنهاد می شود.

مزایای چاپ کارت افست pvc :

هر چه تعداد چاپی بیشتر شود هزینه چاپ کارت پایین تر می آید.

می توان برای چاپ کارت از انواع کاغذ ها استفاده کرد.

کیفیت چاپ بالا و ماندگاری رنگ ها

شرکت کارتکو چاپ و طراحی انواع کارت های pvc را انجام می دهد و می تواند تمام نیاز چاپی که پایه  اساس تجارت شماست را برآورده کند. ما با تشکیل کادری مجرب طراحی کارت های Pvc را نازلترین قیمت و کارایی بسیار بالا ارائه می کند.

سفارش چاپ کارت افست PVC هم به صورت حضوری هم بدون مراجعه امکان پذیر می باشد.

چاپخانه ما به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت چاپ کارت pvc در نظر دارد چاپ کارت را با برترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴]