چاپ کارت خبرنگاری

گزارشگران رادیو و تلویزیونی، خبرنگاران خبـــرگـــزاری‌ها و سایت‌هــای خبری، روزنامه‌نگاران، دبیران، سردبیران و حتی عکاسان و تصویربرداران خبری همگی تحت یک عنوان شغلی تلقی می‌شوند و آن هم، خبرنگار است.

خبرنگاران به عبارتی دنبال اتفاقات روزمره، مطالبه گر نیاز های جامعه و …  هستند. خبرنگاران در خیلی از شرایط ازجمله سطح شهر،مذاکرات بین المللی، اماکن، مراسم ها، مجتمع های ورزشی و … حضور پیدا میکنند.

مجوز ورود خبرنگاران در شرایط های مختلف با استفاده از کارت خبرنگاری می باشد که از سوی سازمان ها تایید می شوند. مزایای داشتن کارت خبرنگاری اثبات فعالیت حرفه ای می باشد . خبرنگاران با به همراه داشتن کارت می توانند از یکسری از مزایا از جمله تخفیف هتل ها و … بهرمند شوند.

چاپ کارت خبرنگاری در دسته های مختلفی از جمله چاپ کارت خبرنگاری ایسنا، عکاسی، بسیج، بین المللی، افتخاری و … قرار می گیرند.

چاپ هر نوع از کارت های خبرنگاری با صدور مجوز و ارائه یکسری از مدارک امکان پذیر می باشد.

جنس کارتهای خبرنگاری صادره از نوع کارت های پی وی سی می باشد. برای مشاوره در مورد چاپ کارت های خبر نگاری با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید .

چاپ کارت خبرنگاری در کارتکو

شرکت کارتکو
با ارائه کلیه خدمات در زمینه چاپ کارت های پی وی سی، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت خبرنگاری و … با درج عبارت مورد دلخواه مشتری و در تیراژ مختلف آماده همکاری با سازمان ها و موسسات آموزشی و خدماتی است.

نمونه کارت های خبرنگاری

نمونه چاپ کارت خبرنگاری
نمونه چاپ کارت خبرنگاری
چاپ کارت خبرنگاری
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۳]