چاپ کارت ترکیبی

چاپ کارت ترکیبی، نیاز افرادی که به انواع تکنولوژی کارت های پی وی سی pvc احتیاج داشته اند را برطرف کرد. کارت های ترکیبی از نوع کارت های پی وی سی pvc می باشند. چاپ کارت ترکیبی تلفیقی از کارت های هوشمند تماسی و غیر تماسی می باشند. این نوع کارت ها چند منظوره هستند یعنی قادر می باشند که به صورت همزمان دو تکنولوژی را ارائه دهند. بنابراین کاربر با استفاده از این نوع کارت هوشمند قادر می باشد با استفاده از یک کارت از قابلیت های هر دو کارت به صورت همزمان استفاده کند. کارت پی وی سی ترکیبی با دستگاه های کارت خوانی که برای کارت های تماسی و کارت های بدون تماس مناسب می باشند سازگاری دارد. به دلیل وجود تجهیزات آنتن و مدار مجتمع در کارت های ترکیبی، هیبریدی یا دو منظوره، می توان از آن ها هم به صورت تماسی و هم بدون تماس استفاده نمود. همانند ترکیب کارت مایفر و کارت مگنت است.

چاپ کارت ترکیبی

ساختار کارت ترکیبی

کارت ترکیبی نیز به یک آنتن و یک پردازنده مجهز شده است که با یکدیگر ارتباطی ندارند و هر کدام به صورت مجزا فعال می باشند. در واقع کارت های ترکیبی شامل تراشه‌های چندگانه هستند و این تراشه ‌ها به‌ صورت مستقل و مجزا با یکدیگر در ارتباط هستند. هرکدام از این تراشه ها قابلیت انجام یک کار خاصی را دارند. به عنوان مثال کارت های مایفر یکی از انواع کارت ترکیبی به شمار می روند. کارت های ترکیبی از کارت های مغناطیسی و کارت های بدون تماس Mifare ،R/O و یا R/W تشکیل شده است. لازم به ذکر است که نحوه ی چاپ کارت ترکیبی و ترکیب این دسته از کارت ها متناسب با نیاز مشتری انجام می گیرد.

کاربرد کارت ترکیبی

از کارت های ترکیبی می توان در دانشگاه ها ، موسسات مالی و اعتباری، امنیت و .. استفاده نمود.

انواع کارت ترکیبی

  • کارت ترکیبی مایفر با Loco
  • کارت ترکیبی مایفر با UHF
  • کارت ترکیبی مایفر با Hico
  • کارت ترکیبی Hico با RO
  • کارت ترکیبی RO با Hico
  • کارت ترکیبی RO با UHF

کارت هوشمند

کارت هوشمند نوعی کارت پلاستیکی است که سایز آن مشابه کارت های اعتباری می باشد و قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد. به عبارت دیگر کارت هوشمند نوعی کارت پی وی سی است که دارای یک خاصیت مغناطیسی می شود و به موجب آن می توان به درج داده، تغییر و ذخیره سازی داده بر روی کارت پرداخت.

انواع کارت هوشمند

• کارت هوشمند تماسی
• کارت هوشمند غیر تماسی
• کارت هوشمند مغناطیسی
• کارت هوشمند ترکیبی یا هیبریدی

کارت تماسی : (Contact Card) این کارت ها به یک تراشه یا (chip) مجهز می باشند و می توانند اطلاعات را درخود ذخیره و پردازش کنند. از این کارت های تماسی در مواردی که امنیت کارت و اطلاعات درون آن، مهم هستند استفاده می شود.

کارت های بدون تماس :(Contact less Card) این دسته از کارت ها نوعی از کارت های RFID به شمار می روند می باشند. کارت های اعتباری مترو یا اتوبوس ها جزو کارت های بدون تماس به شمار می روند.

کارت مغناطیسی

کارت های مغناطیسی: کارت های مغناطیسی به یک نوار مغناطیسی مجهز شده اند که اطلاعات کارت درون آن ذخیره می شود. کارت های مگنت در دو نوع HICO وLOCO وجود دارند و مشابه کارت های بانکی هستند.

شرکت کارتکو متخصص در:

طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی pvc از جمله کارت های شناسایی، کارت های پرسنلی، کارت های اعتباری، کارت مایفر، کارت ro125K و …. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]