معرفی چاپ کارت متالیک

کارت متالیک که به کارت اکلیلی شناخته شده است از انواع کارت های پی وی سی به شمار می رود که نسبت به کارت های کاغذی و مقوایی دارای مقاومت و دوام بیشتری هستند. این کارت ها به دلیل ساخته شدن از پلاستیک بسیار محکم هستند و به راحتی خم نمی شوند و همچنین در برابر رطوبت و گرما مقاوم می باشند. شفافیت رنگ ها، ضخامت مناسب و کیفیت مطلوب کارت های متالیک موجب شده تا در کارت های حرفه ای از قبیل کارت هدیه، کارت ویزیت و کارت وفاداری مورد استفاده قرار بگیرند. کارت های متالیک بنا بر طراحی منحصر و شیکی که دارند متمایز از سایر کارت های پی وی سی هستند و سطح متالیک این نوع کارت ها موجب شده که کارت های ویزیت خاص و لوکسی از این نوع تهیه شوند.

ویژگی کارت های متالیک عبارتند از

  • نوع کارت: پی وی سی pvc
  • سایز کارت متالیک: ۸۵*۵۴ میلی متر
  • ضخامت: میکرون ۷۶۰

رنگ های کارت متالیک

رنگ های متالیک دارای ذرات ریز و درخشانی هستند که استفاده ی این رنگ ها در کارت های پی وی سی موجب درخشش و زیبایی کارت های پی وی سی می گردد. پرکاربردترین رنگ های متالیک که در تولید کارت های متالیک مورد استفاده قرار می گیرند می توان به رنگ طلایی، نقره ای، بنفش، آبی، سفید و قرمز اشاره نمود.

طراحی کارت متالیک پی وی سی

کارت های متالیک را می توان با ضخامت ۷۶۰ میکرون و در ابعاد استاندارد CR-80 تولید نمود. معمولا از کارت های متالیک در رنگ های مختلفی در بازار موجود است که می توان از کارت های متالیک در انواع گوناگون کارت پرینترهای چاپ پی وی سی استفاده نمود.

چاپ کارت متالیک

رنگ جوهرهای چاپ آسیبی به کارت های پی وی سی وارد نمی کند و تمام رنگ های با شفافیت و کیفیت بالایی ظاهر می گردند. برای چاپ کارت متالیک با کیفیت چاپ بالا می توان از پرینترهایی نظیر Fargo, Zebra Datacard, IDP, Polaroid, Evolis استفاده نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]