کارت pvc خام

انواع کارت خام pvc

کارت های رنگی (مشکی , طلایی, نقره ای) کارت خام جهت چاپ کارت های پرسنلی شناسایی و مواردی که به چیپ جهت شناسایی الکترونیکی نیازی نباشد.
این کارت ها در ابعاد و ضخامت استاندارد ۷۶۰ میکرون ارائه می شوند. دو طرف کارت سفید رنگ می باشد و آماده چاپ به وسیله چاپگرهای مخصوص کارت pvc است.
کارت های خام pvc قیمت بالایی ندارند و در تیراژ دلخواه و با برندها و کیفیت های مختلف ارائه میشوند. بر روی این کارتها می توان به صورت تمام رنگی، تک رنگ، هولوگرام، چاپ افست، اسکرچ، Embossing و دیگر خدمات چاپ را انجام داد. ضخامت ۷۶۰ میکرون.استفاده جهت انواع کارت شناسایی، پرسنلی، خبرنگاری، تخفیف، هدیه و…

 

چاپ کارت pvc خام

 

  • کارت مگنت (Magnet):

کارت های مغناطیسی دارای یک نوار مغناطیسی در پشت کارت برای ذخیره اطلاعات دارند.

کارت مغناطیسی در ۲ نوع  Lo-Co , Hi-Co در بازار وجود دارند.  همانند کارتهای اعتباری  ATM

  • کارت بدون تماس (contactless):

کارتهای بدون تماس در دو نوع Read only و Read/Write ارائه می شوند . دارای چیپ و آنتن داخلی با فرکانس ۱۲۵khz در ۲ نوع R/W و R/O هستند. کاربرد آن جهت شناسایی افراد توسط  RFID است. دستگاه های حضور و غیاب ، کارت مترو و اتوبوس، کنترل تردد و دسترسی و …  از نمونه کارت های غیر تماسی می باشد.

مزایا: قیمت مناسب ، عدم تماس با Reader ، آسیب پذیری کم در مقابل میدانهای مغناطیسی
معایب: محدودیت جهت ذخیره اطلاعات در کارت

  • کارت مایفر (Mifer):

کارت های مایفر دارای چیپ و آنتن داخلی همراه با حافظه داخلی هستند. کارت های مایفر ۲ نوع هستند که تفاوت در kb  دارند.  کارت های مایفر دارای حافظه ۱kb و ۴kb هستند. از خانواده کارتهای RFID و بدون تماس می باشد که دارای چیپ با قابلیت خواندن و نوشتن و ذخیره اطلاعات می باشد. برخی از موارد استفاده کارت های مایفر می توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه حضور و غیاب ، Access contorol ، پارکینگ ، باشگاه ، سلف سرویس و….

  • کارت های SMART:

از دسته کارتهای تماسی (Contact) میباشند که در دونوع Smart card و Memory card موجود می باشند و دارای یک چیپ حافظه بر روی خود میباشند.
تفاوت کارت smart و Memory card در نوع چیپ آنها می باشد.کارتهای اسمارت علاوه بر حافظه ، دارای   Cpu نیز می باشند در حالی که Memory card  ها فقط دارای حافظه می باشند. حافظه چیپ کارتهای اسمارت متنوع می باشد و دارای استانداردهای مختلفی میباشد که با توجه به نوع کاربرد آن قابل ارائه میباشد.
کارت های SMART، قابلیت ذخیره سازی عکس ، اثر انگشت ، پرونده الکترونیکی،مشخصات پرسنلی و… در حافظه کارت دارا می باشند.

مزایا : امنیت بالا در Encoding ، تاثیر پذیری کم در میدان های مغناطیسی ، Reader  با قیمت مناسب

معایب: اصطحلاک کارت و چیپ با Reader

شما میتوانید انواع کارت pvc خام را از کارتکو تهیه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۳]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *