چاپ کارت پی وی سی

انواع کارت پی وی سی خام

کارت خام پی وی سی

 

برای چاپ کارت پی وی سی پرسنلی، شناسایی، اعتباری و بانکی، هدیه، تخفیف، کنترل تردد، باشگاه مشتریان، خبرنگاری، دانشجویی و … باید نوع کارت های پی وی سی خام را انتخاب کنید. کارت های خام پی وی سی را چند نوع دسته بندی می کنند.

انواع کارت های خام پی وی سی:

  • خام ساده
  • کارت مگنت (Magnet)

کارت مغناطیسی در ۲ نوع   Lo-Co , Hi-Co هستند. با اضافه شدن نوار مغناطیسی به کارت های پی وی سی ساده نام کارت های مگنت دار یا مغناطیسی را به خود گرفته اند. تفاوتی که بین این  دو نوع می باشند این می باشد که کارت های مغناطیسی hico ماندگاری بیشتری را دارند. در رنگ های سفید, طلایی, نقره ای در بازار موجود می باشند.

  • کارت مایفر (Mifer)

کارت های مایفر از نوع کارت های پی وی سی هوشمند هستند.

کارت های مایفر دارای چیپ و آنتن داخلی همراه با حافظه داخلی در ۲ نوع  ۱kb و  ۴kbمی باشند و می توانند با توجه به حجم اطلاعات در این ۲ نوع ذخیره کرد . از خانواده کارتهای RFID و بدون تماس می باشد که دارای چیپ با قابلیت خواندن و نوشتن و ذخیره اطلاعات می باشد. برخی از موارد استفاده کارت های مایفر می توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه حضور و غیاب ، بلیط الکترونیکی ، Access contorol ، پارکینگ ، باشگاه ، سلف سرویس و…. .  سفید, طلایی, نقره ای رنگ های کارت مایفر می باشد.

  • کارت R/O

کارت های r/o جز کارت های پی وی سی هوشمند می باشند. کارت های r/o  دارای چیپ و آنتن داخلی با فرکانس ۱۲khz می باشند . جز کارت های غیر تماسی هستند چون لازم نیست هیچ تماسی با ریدر ها را داشته باشند.

  • کارت R/W

کارت های هوشمند  R/W جز کارت های غیر تماسی هستند. این نوع کارت ها قابلیت خواندن و نوشتن را دارا می باشند . به علت عدم تماس با reader  ها به کارت ها غیر تماسی هم می گویند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۳]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *