چاپ کارت پی وی سی

دلیل محاسبه کارت پی وی سی بر حسب میکرون

ضخامت کارت های پی وی سی را بر حسب میکرون محاسبه می کنند. میکرون برای مقیاس های بسیارکوچک است و برای اندازه گیری اشیای کوچک، یک هزارم میلیمترمی باشند. میکرون را با حرف یونانی مو μm  نشان می‌دهند. کارت های پی وی سی هم بر حسب میکرون در ضخامت های مختلف تولید می کنند. هم اکنون تولید کارت های پی وی سی در حال پیشرفت می باشد و کاربردی بودن چاپ کارت پی وی سی روز افزون می باشد. علت اینکه کارت های پی وی سی بر حسب میکرون می باشد این است که ضخامت ها بسیار ریز هستند. کارت های پی وی سی با هر ضخامت میکرون قابل بازیافت شدن می باشند.

  • ضخامت کارت پی وی سی:
  1. ۳۰۰ میکرون
  2. ۵۰۰ میکرون
  3. ۷۶۰ میکرون
  4. ۱۰۰۰ میکرون

 

  • کارت های پی وی سی خام در  دسته بندی کلی  تقسیم بندی می شوند:
  1. کارت pvc  ساده
  2. کارت pvc  مغناطیسی
  3. کارت pvc   هوشمند مایفر
  4. کارت pvc   هوشمند r/o

 

شما می توانید برای چاپ کارت های پی وی سی با نوع پرسنلی، شناسایی، هدیه، تخفیف، ویزیت، گارانتی، باشگاه مشتریان، عضویت و … از تمامی نوع های کارت های پی وی سی خام استفاده نمایید. قیمت کارت های پی وی سی با توجه به میکرون آن متفاوت است و همین طور نوع کارت های پی وی سی .

چاپ کارت پی وی سی حتما با دستگاه های مختص چاپ کارت پی وی سی pvc صورت می گیرد. دستگاه های چاپ کارت پی وی سی به صورت رومیزی و دستگاه های بزرگ هستند که قطعا تفاوت هایی را شامل می شوند. چاپ کارت های پی ی سی با چاپگر ها را چاپ به روش دیجیتال می نامند. چاپ با دستگاه های بزرگ را چاپ افست می نامند. اول راه برای انتخاب روش چاپ تعداد کارت های چاپی می باشد. تیراژ بالای ۱۰۰۰ چاپ افست و تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ چاپ دیجیتال می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *