چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت pvc در سال ۲۰۱۸

چاپ به معنی انتقال مطالب (متن نوشته شده، حروف، عکس، طرح، نقش و…) روی حامل چاپ (سطح چاپ شونده) و نیز تکثیر آن به شمارگان زیاد است.

صنعت چاپ از نوع خدماتی است که وجود آنها بستگی زیادی به میزان پیشرفت فرهنگ و دانش جامعه دارد. هرچه جوامع از نظر علوم و فنون و پیشرفت به دستاوردهای جدبد تری برسند، به همان نسبت نیاز آنها به صنعت چاپ بیشتر میشود. به همین دلیل است که سرعت پیشرفت و تغییرات در صنعت چاپ تقریباً به روز رسیده است و هر روز در این صنعت پدیده تازهای به خدمت گرفته میشود. صنعت چاپ در حال پیشرفت روز افزون می باشد. با توجه به نگهداری از محیط زیست و قطع کمتر درختان و استفاده روزانه  بهتراست از جنس  کاغذی استفاده نشود و کارت هایی از جنس پس وی سی به عرصه چاپ وارد شدند. مشخصه ای که اهمیت ویژه ای را شامل می شود قابل بازیافت شدن کارت های پی وی سی می باشد.

 

چاپ کارت پی وی سی مطابق با نیاز جامعه

نیاز جامعه به گونه ای می باشد که در بسیاری از زمینه ها چاپ کارت پی وی سی به چشم می خورد. امروزه چاپ کارت پی وی سی از مهمترین چاپ هابه شمار می رود . یک فرد برای خرید و پرداخت از کارت های اعتباری پی وی سی استفاده می کند . اگر دانشجو باشد کارت دانشجویی پی وی سی و اگر شغل خبرنگاری را انتخاب کرده است کارت خبرنگاری پی وی سی را باید به همراه داشته باشد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس چاپ کارت پی وی سی مترو در نظر گرفته شده است. افراد برای معرفی خود و کسب و کارشان کارت ویزیت پی وی سی را چاپ می نمایند. زمانی که عضو باشگاه های ورزشی، کتابخانه و … باشید کارت عضویت پی وی سی را برای ورود دراختیار شما می گذارند. افراد با اعتماد به شرکت ها درصد خرید و تقاضا از محصولات و خدمات را بالا می برد و جز مشتریان ویژه می شود. گاهی فرد در قبال خرید کارت تخفیف را دریافت می کند. گاهی برای هدیه دادن بهتر است کارت هدیه را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین چاپ کارت پی وی سی کارت های پرسنلی و شناسایی می باشد که درخواست چاپ آن از طرف شرکت ها بسیار است.

 

بهترین چاپ کارت پی وی سی

کارت های پی وی سی اول به صورت خام هستند . کارت خام پی وی سی از نوع ساده، مغناطیسی و هوشمند مایفر و هوشمند r/o  هستند که هرکدام دارای زیر مجموعه هستند. ضخامت برای چاپ کارت پی وی سی متفاوت است و بستگی به نوع کارت ها دارد . ضخامت کارت پی وی سی ارائه شده عبارتند از ۳۰۰،۵۰۰،۷۶۰،۱۰۰۰ میکرون .

بعد از انتخاب نوع کارت پی وی سی با ضخامت مورد نظر، نوبت به طراحی کارت های پی وی سی می رسد که بسیار مهم است و باید نکات طراحی رعایت شود تا چاپ بهتری را دریافت کنید. در طراحی می توانید سلیقه خود را به کار بگیرید و توجه داشته باشید که جایگاه عناصر کارت را که شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات شرکتی، طراحی مدرن، قوانین الزامی و … صحیح به کار ببرید.

بعد از طراحی تایید زمان چاپ کارت پی وی سی میرسد که به دو روش انجام می شود: چاپ افست و چاپ دیجیتال . تفاوت این دو روش را به صورت خلاصه بیان می کنیم. دستگاه چاپ دیجیتال به رومیزی هستند و دستگاه های چاپ افست بسیار بزرگ. اگردر طراحی کارت ها متغیری برای چاپ وجود داشته باشد باید از چاپ دیجیتال را انتخاب نمایید. دلیل سوم تعداد تیراژ چاپی می باشد که اگر بالای ۱۰۰۰ تعداد باشد جز چاپ افست محسوب می شود و چاپ تیراژ ۱ تا ۱۰۰۰ جز چاپ دیجیتال می باشد.

با توجه به نیاز جامعه و کاربردی بودن کارت های پی وی سی محبوبیت بسیار بالایی را بین کاربران پیدا کرده است.

کارت های pvc  در واقع کارت های پلاستیکی مقاوم با ارزش  در صنعت چاپ کارت هستند. کارت های pvc  ابتدا به صورت ساده تولید می شدند. پیشرفت در این زمینه باعث شد که تولید کارت های پی وی سی را به سمت تولید کارت با نوار مغناطیسی بکشاند که حافظه دار شدند و طبق تماسی که با دستگاه های خود پرداز و پز ها دارند اطلاعات ان ها را می خواند. کارت های مگنتدار در دودسته lico  و hico  تقسیم بندی می شوند. کارت های hico همینطور که از نام آن هم مشخص است ماندگاری بالاتری دارد.

پس از مدتی کارت ها علاوه بر حافظه دارای چیپ هستند و دیگر نیازی به تماس مستقیم ندارند و تا یک بردی را جواب می دهد. عنوان این کارت ها، کارت های هوشمند هستند. کارت های هوشند هم دارای حافظه متفاوت ۱k و  ۴k هستند.

برای تمامی کارت ها می توانید از تمامی نوع ها استفاده کنید و ب نیاز شما بستگی دارد. به علت دوام بسیار بالایی که دارند بهترین انتخاب برای کارت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *