چاپ کارت پی وی سی

نقد و بررسی چاپ کارت پی وی سی در کارتکو

نقد و بررسی چاپ کارت پی وی سی در کارتکو

* پی وی سی pvc چیست؟ چرا جنس پی وی سی انتخاب می شود؟

پلی وینیل کلراید با نام تجاری PVC نوعی پلاستیک است که در سال‌های اخیر برای مصارف مختلف و در بسیاری از صنایع مورد توجه قرار گرفته است.  PVC  به دلیل مزیت‌های بسیار، گزینه‌ی خوبی برای کارت‌های پرسنلی، شناسایی، اعتباری و … است. پی وی سی با دوام و ضد آب است و انعطاف بسیار خوبی دارد. مجموع این عوامل باعث شده است که کارت ساخته شده از پی وی سی عمر بالایی داشته باشد و این باعث صرفه جویی در هزینه‌های سازمان می‌شود و شما نیاز به چاپ مجدد کارت ندارید.  کارت ها قابل بازیافت هستند و مورد تایید سازمان های محیط زیست می باشند.

کارت‌های پی وی سی pvc از نظر کاربرد، ضریب امنیتی، ضخامت، ابعاد و رنگ… انواع مختلف و تنوع بالایی دارند.  پیشرفت کارت های پی وی سی به سرعت می باشد و نیاز به چاپ کارت های پی وی سی هر روز بیشتر می شود.

 

* کارت پرسنلی شناسایی پی وی سی چیست؟

همه شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ برای شناسایی افراد و اهداف دیگر به کارت پرسنلی نیاز دارند. کارت پرسنلی به افراد هویت می‌بخشد و می‌تواند در انگیزه کاری آن‌ها موثر باشد. علاوه بر این‌ها از کارت پرسنلی می‌توان برای کنترل و ثبت ورود و خروج کارکنان استفاده کرد. همچنین کارت پرسنلی  پی وی سی باعث سهولت در استفاده از امکانات سازمانی نظیر سلف، انبار و … می‌شود. بنابراین هر شرکت معتبر برای آسان شدن امور، امنیت بالاتر، صرفه جویی در زمان و… برای افراد و نیروهای خود به کارت پرسنلی نیاز دارد.  کارت های پرسنلی را از جنس کارت پی وی سی چاپ می نمایند. علت انتخاب چاپ کارت پی وی سی مقاومت قابل توجه کارت های پی وی سی می باشد که برای استفاده طولانی مدت و روزانه مناسب است.

 

* مزایای چاپ کارت پی وی سی  در شرکت کارتکو

برای چاپ روی کارت‌های پرسنلی بهتر است از چاپگر‌های مخصوص پی وی سی استفاده شود که باعث میشود رنگ و اطلاعات چاپ شده بر روی کارت ماندگاری و دوام بالایی داشتنه باشند.

شرکت کارتکو با استفاده از بهترین و مدرن ترین فناوری‌های چاپ موجود در این زمینه و همچنین روش‌های بروز، استاندارد‌ترین و شکیل‌ترین کارت را باقیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

کارت های پی وی سی با توجه به کاربرد با ضخامت های مختلفی چاپ میشوند. ضخامت کارت های پی وی سی بر حسب میکرون می باشد. همچنین شما می توانید طراحی کارت خود را به طراحان حرفه‌ای ما بسپارید یا طرحی را که از قبل در نظر گرفته‌اید بر روی کارت چاپ کنید. چاپ‌های همراه با لمینت کارتکو باعث دوام بیشتر کارت‌های شما می‌شود و می‌توان این اطمینان را داد که رنگ کارت‌های شما همیشه ثابت می‌ماند و تغییری نخواهند داشت.

کارت‌ها با توجه به مقدار اطلاعاتی که می‌خواهید روی آن نشان داده شود می‌توانند به صورت یک رو یا دورو چاپ شوند.

از نظر نوع فن آوری، کارتهای پرسنلی پی وی سی به دو دسته ی کارت مغناطیسی و کارت مایفر تفکیک می‌شوند. کارت‌های مغناطیسی قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی نوار مغناطیسی پشت کارت را دارند که از آن می‌توان برای کنترل ورود و خروج نیز استفاده کرد. کارت‌های مایفر با استفاده از امواج رادیویی و با استفاده از تکنولوژی RFID  کار می‌کنند (مانند کارت‌های هوشمند مترو). در این نوع کارت‌ها تراشه رادیویی کوچکی تعبیه شده است که می‌تواند اطلاعت هر شخص را در کارتش ذخیره کند.

تیم کارتکو با دارا بودن تمامی دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های مورد نیاز چاپ کارت های پی وی سی می‌تواند هر نوع کارت را که شما نیاز داشته باشید در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت چاپ کند. کارشناسان مربوطه در تمامی مراحل چاپ حضور دارند و مستقیما نظارت دارند.

شما برای تعداد چاپ محدودیتی نخواهید داشت و حتی امکان چاپ تک کارت هم وجود دارد. البته چاپ در تعداد بالا مشمول تخفیف خواهد شد.

شما میتوانید سفارش خود را در تهران و شهرستان‌ها به صورت غیر حضوری تحویل بگیرید. شما می توانید نمونه کارت چاپ شده هم از ما درخواست نمایید تا ارسال نماییم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *