چاپ کارت دیجیتال

کاربرد چاپ دیجیتال در دنیای امروز

کاربردهای چاپ کارت دیجیتال

مهمترین کاربرد چاپ کارت دیجیتال در تیراژ محدود است.

چاپ کارت دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر به طریق فایل های همانند PDF  و … روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با هزینه پایین وجود دارد.

به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه یا چاپ محصولات کم‌تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد.

چاپگر های چاپ کارت دیجیتال میتوانند تا یک تعداد چاپی عمر مفید داشته باشند. چاپگر های چاپ دیجیتال همانند سایر پرینتر ها دارای مکانات متفاوتی هستند که بسته نوع و کارایی دارای قیمت های مختلفی می باشند. در حال حاضر شرکت هایی چاپگر کارت دیجیتال را تولید می کنند عبارتند از فارگو، هایتی، زبرا، اولیس، مجیکارد و … هستند . این چاپگر ها مختص چاپ کارت می باشند ولی حتما باید برای چاپ از این دستگاه ها خریداری کنید تا کیفیت چاپ بالاتر داشته باشید و همینطور به کارت ها آسیبی وارد نشود.

البته از سال ۲۰۱۰ فناوری‌های نوین در چاپ دیجیتال به کار گرفته شد که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر سیستم پاشش جوهر، چاپگرهای دیجیتال جوهرافشان توانستند بسیاری از محدودیت‌ها را در زمینه سرعت و هزینه تولید کنار بزنند.

در چاپ دیجیتال با توجه به وجود امکان چاپ در تیراژ محدود شما می‌توانید هر نسخه از محصول چاپی خود را متفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید.

چاپ به روش دیجیتال را برای چاپ کارت های کارت پرسنلی ،کارت شناسایی، کارت اعتباری بانکی ،کارت تخفیف، کارت هدیه، کارت گارانتی، کارت اتوبوس، کارت مترو، کارت حضور و غیاب، کارت vip ، کارت عضویت، کارت باشگاه مشتریان، کارت خبرنگاری و …

شرکت کارتکو پیشرو در زمینه چاپ کارت دیجیتال

ارسال نمونه کارت های چاپ شده به روش دیجیتال را از ما بخواهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *