چاپ امباس کارت پی وی سی

چاپ امباس کارت پی وی سی pvc

چاپ امباس یا برجسته کارت پی وی سی pvc

 

عملیات چاپ امباس Embossin، برجسته کردن را با وارد آوردن فشار بر روی سطح چاپ شده و استفاده از سمبه و ماتریس (نر و ماده) انجام می‌شود که معمولا از جنس مس و یا مواد سخت و به صورت نر و ماده ساخته می‍‌شوند. برجسته کردن معمولا بر روی ماشین لترپرس، ملخی یا ماشین‌های مخصوص انجام می‌شود که کلیشه ماده را بر روی شاسی نصب می‌کنند. ورق کاغذ یا مقوا تحت فشار کلیشه نر (برجسته) و با پرس شدن در کلیشه ماده (گود) کار برجسته می‌شود.

امروزه در کنار پیشرفت تکنولوژی کارت های پی وی سی pvc ، موارد دیگر از جمله امنیت، زیبایی و … . زیبایی کارت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. علاوه بر طراحی زیبا و مناسب با کسب و کار که در ترغیب مشتری سهم به سزایی دارد، استفاده از هولوگرام و امباس یا برجسته کاری یکی از راه های جلوه های بصری است.

در این نوع چاپ می توانید برخی ازحروف و اعداد بصورت برجسته چاپ کنید و انتخاب اینکه اعداد یا حروف برجسته یا امباس شوند به نوع کارت و سلیقه  فرد بستگی دارد.

کارت های اعتباری پی وی سی اعداد ۱۶ رقمی را برجسته می کنند. یا در چاپ کارت های پرسنلی نام و نام خانوادگی افراد و …

 

 

 

 

 

در چاپ امباس (برجسته) محدودیت هایی نیز وجود دارد که اعداد و حروف با یک نوع فونت خاص قابل چاپ است.

در مورد رنگ های چاپ برجسته یا همان امباس حروف و اعداد در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل چاپ است.

چاپ امباس Embossin را می توانید برای انواع چاپ کارت ها استفاده کنید از جمله کارت های pvc، پرسنلی، شناسایی، اعتباری و بانکی، ویزیت، باشگاه مشتریان، گارانتی، هدیه، تخفیف، کارت عضویت، کارت دانشجویی، کارت خبرنگاری و … .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۳.۳]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *